domenica 15 giugno 2014

Invidia roade ca pantofii cu un numar mai mic!

Eu le-am incercat pe amandoua si m-am convins,nici una nici alta nu fac bine.
Cica invidia e un pacat...eh,asta e,nici post nu tin,nici de la invidiat nu ma pot abtine.
 Fie c-a fost vorba de un examen,de un tip sau o tipa misto,fie niste haine cumparate sau excursii prin locuri exotice, toti am primit sau am oferit un zambet tras de par  si cateva felicitari printre dinti.
Toti vorbim cu dispret despre invidiosi, ba mai mult ne flatam singuri  punand invidia pe seama superioritatii de care dam dovada.Fasss!
Ideea e ca nimeni nu scrie despre cat e de invidios,despre cum isi musca buzele,uneori involuntar cand cineva i-o ia inainte,despre cum o barfeste ore intregi la telefon pe prietena care-a fost promovata,despre cum i-ar taia cauciucurile prietenului care si-a luat o masina noua...Sfintilor,dati-mi un telefon cand muriti,am pile la biserica,poate va canonizam !
 Scoateti-va capetele si asa goale din fund si terminati cu vaicareala,de cele mai multe ori,invidia pe care o suspectati e inexistenta!
Nu m-am aprins degeaba,am cotrobait pe facebook si pe bloguri si-am vazut tot felul de postari ,de la poze cu mesaje total neintelese de piti prospat iesite de la sedinta foto din baie,pana la bloguri cu texte kilometrice impotriva unor persoane cunoscute si foarte apreciate.
E normal sa nu ne placa tuturor aceiasi cantareti,actori sau bloggeri,dar de la asta pana la ura declarata e cale lunga si de cele mai multe ori pavata de invidie pura.
Invidia,ca si dragostea sau ura,e un sentiment,nu e ceva de care te hotarasti sa scapi,si dupa care poti trage apa.
E normal sa fii invidios sau gelos pe un coleg mai priceput,pe o prietena mai frumoasa, e normal sa-ti scape o barfa,sau o injuratura infundata ,dar nu e normal s-o transformi in ura, sa desfiintezi pe cineva doar pentru ca e mai bun ca tine.
La sfarsit ,incerc sa fiu draguta,nu te umfla in pene,la un moment dat,cineva te-a invidiat si pe tine...putin,dar i-a trecut!:)))



Nessun commento:

Posta un commento