domenica 11 maggio 2014

Daca si numai daca...

E o chestiune matematica,era ceva legat de nu stiu ce formule,in fine,ideea e ca se potriveste de minune in viata de toate zilele.
Cand Alex mi-a propus ca scriu despre "timing" ,prima intrebare care mi-a venit in minte a fost:" se pune in ciorba?",facusem greseala de a citi litera cu litera,in limba romana.
N-as fi scris despre asta,daca intr-o zi din 2008 , n-as fi pus pe lista pentru licee acelasi liceu pe care l-a pus si ea,daca nu si-ar fi ales banca din fata mea,daca nu m-as fi luat eu de sprancenele ei si ea de povestile mele plictisitoare.
Cred ca defapt totul e un joc al sincronizarii , dragostea e cel mai bun teren iar noi niste jucatori incepatori. 
Ce drac si-a bagat coada cand v-a fost amandurora sete in acelasi timp si v-ati intalnit ochii semi-inchisi in magazinul de la coltul stazii unde Cupidon isi facea tura de seara?
Cum ar fi fost viata ta daca marele ceas nu v-ar fi adus pe amandoi in acelasi loc in acelasi moment?  Cate certuri ati fi evitat daca nu-i suna telefonul exact cand a ajuns la tine,daca nu intra pe usa cand faceai o gluma nevinovata cu vreun ex de mult trecut,daca nu ajungea in acelasi timp cu mama ta in piata,ea sa-i spuna ca esti la suc cu fetele,el sa ramana trasnit stiind ca tu inveti la mate?
Totul tine de sincronizare,asa ca data viitoare cand mai ai vreo idee creata,suna sa vezi daca nu  cumva istoria se repeta;).

Nessun commento:

Posta un commento