venerdì 2 maggio 2014

Prieteni si "prieteni"

Prietenii - in copilarie sunt langa tine gata sa-si rupa pantalonii furand alune de la vreo vecina zgarcita,gata sa manance-n fuga doar pentru a juca o data in plus "Alergatea" si gata sa-ti dea o papusa atunci cand a ta s-a rupt.
 In adolescenta sunt gata sa-si ude tricoul cu lacrimile tale ,varsate pentru vreo dragoste nebuna,gata sa zica oricand: "Da, fata dumneavoastra doarme la mine" doar pentru a mai pierde o noapte impreuna si gata sa-ti ia apararea in fata tuturor.
   In tinerete se bucura cu tine ca ti-ai gasit marea dragoste, se imbata cu tine la primul copil si-ti sar in ajutor cand viata te-ncearca.
   La batranete  apar in prag atunci cand nimeni n-o mai face,sunt cei cu care zambesti privind retrospectiv la viata voastra,da, a voastra pentru ca ati fost candva doar unul.
   Am prieteni pe care-i cunosc din totdeauna,care-mi legau sireturile la pantofi,cu care-am impartit un "suc cu pai",cu care-am prajit primi cartofi.Am prieteni pe care i-am cunoscut mai tarziu,care au fost mereu sinceri,cu care am impartit prima "Tanita",cu care am ras pana la lacrimi,care-au crezut in mine. Am prieteni care n-au fost ai mei,au fost ai mamei,si care  ne-au devenit ulterior,parinti,mentori. AM PRIETENI ...pe care distanta nu i-a indepartat.
   Am avut "prieteni" care-au plecat la prima "furtuna",care s-au bucurat cand am esuat si s-au intristat cand am reusit,care in loc sa ma incurajeze m-au deznadajduit, care au incercat sa se puna in lumina lasandu-ma pe mine in umbra,care in loc sa ma atentioneze cand am gresit,au ales sa ma barfeasca. AM AVUT " PRIETENI" pe care timpul i-a alungat.

             

Nessun commento:

Posta un commento