lunedì 5 maggio 2014

Ne iubim pana la sfarsitul lumii,sau al lunii?

Versul asta m-a pus pe ganduri.
Chiar asa! De cate ori n-am spus: "O sa te iubesc toata viata" si chiar ne-am tinut de cuvant? Nu prea des...
  Ce absurd! Adica,da,acum cred ca te voi iubi toata viata,insa cand ma gandesc cat te-am iubit la inceput, realizez ca flacara deja se stinge,nu pentru ca bate vantul si pentru ca sufli tu.
 Voi iubi toata viata omul pe care l-am cunoscut intr-o zi senina,care ma privea cu admiratie ,care-mi deschidea portiera masinii,care era langa mine indiferent situatie,pentru care insemnam totul.
  Nu stiu daca voi iubi toata viata omul in care s-a transformat,cel care prefera sa priveasca o reclama stupida in locul meu,cel care a uitat sa-mi spuna ce simte si de la care smulg un "compliment" intrebandu-l cum arat,la care el raspunde sec si fara sa ma vada "Bine".
   Nu stiu cat ma vor schimba faptele lui
   Nu stiu cat ma vor rani vorbele lui
   Nu stiu cat va dura viata mea... Dar stiu ca nimic nu e vesnic.
 

Nessun commento:

Posta un commento