mercoledì 4 giugno 2014

Am crezut ca-i mit,dar si amantele sunt oameni!

Mereu m-am uitat chioras la femeile care-au acceptat sa devina amante. Nu-mi place ideea asta,iar adulterul mi se pare imoral.Nu m-am obosit niciodata sa le acord circumstante atenuante,si ca orice iubita oficiala m-am ferit de ele ca dracu de tamaie. Asta pana cand am ascultat povestea uneia care m-a si rugat s-o transpun in cateva randuri ,n-as fi fost de acord ,dar am hotarat sa ma lepad de principii si sa privesc situatia din unghiuri diferite.Pentru ca s-a prezentat de la inceput ca fiind neinteresata de scris,am intrat usor in pielea ei.
 Draga sot infidel,n-am fost niciodata o sfanta,dar tu ai scos dracii din mine!
Mi s-au inmuiat macaroanele cand m-am oglindit prima data in chelia  ta sexi,tipica grupului din care faci parte.M-ai infierbantat atat de tare incat  eram gata sa pun in aplicare cele mai stupide planuri,numai sa te vad. Am dus briose tuturor babelor din bloc in speranta ca voi afla ceva despre tine,si nu m-am descurajat prea tare cand mi-au spus ca esti insurat,am luat-o ca pe o provocare.
Nu sunt pudica,nu m-am rusinat  cand a trebuit sa ma spal 5 minute pe maini sa te vad  iesind din baie,nu m-am rusinat nici cand am pariat pe-o sticla de alcool ca o sa te am,nu m-am rusinat nici cand mi-ai spus primele cuvinte,din contra m-am mirat ca stii sa vorbesti!
Mi-a placut sa-ti cad la pat,n-o sa-ncerc sa-mi spal pacatele mintind c-am avut remuscari,o sa spun c-a fost cel mai placut pariu pe care l-am castigat.
Nu ma asteptam sa ma suni,defapt nici nu voiam,trebuia sa ramana o aventura din care amandoi sa plecam cu ceva.Dar n-a fost asa,si patul tau mi-a devenit tot mai familiar. 
Nu ma caiesc,n-am doua fete,nu regret ca ti-ai inselat sotia,n-o compatimesc,n-o cunosc si nici nu vreau,regret ca ai omis sa-mi spui ca ai un copil,n-ar fi schimbat prea multe,dar as fi vrut sa aflu de la tine.
Nu am fost ridicola,nu ti-am cerut sa-mi fi fidel,te-am salutat respectuos cand ne-am intalnit in restaurant,eu cu fetele tu cu nevasta si copilul,nu ti-am pus bautura in cap cand te-am vazut sorbind din acelasi pahar cu alta duduie,si te-am crezut  cand ai zis ca era o cina "de afaceri".
As fi vrut ca nici tu sa nu fi ridicol si sa nu capacesti orice barbat pe care-l vezi in jurul meu,sa nu ii scapi pe picioare intamplator gantera de 50 de kg,sa nu te lauzi ca-s a ta,sa nu pui stapanire pe mine.
Voiam sa cred ca stau cu tine pentru masina de fite si banii din portofel,dar m-am zdruncinat serios cand te-am dorit si atunci cand lichiditatile s-au dizolvat,femeile te-au lasat, iar BMW s-a transformat in Opel.
As fi vrut sa nu pun suflet,sa raman o amanta egoista,sa ma bucur de tine in fiecare noapte iar ziua sa te uit. Dar n-am putut,asa cum nu pot acum sa nu regret ca ai plecat,ca m-ai lasat ca pe un animal de companie in grija unor prieteni.
Cica asta ar fi pretul pe care-l platesc amantele,nu ma plang,a meritat,iar cand mai vi pe aici,fii pe faza, port lenjerie sexi!;)





Nessun commento:

Posta un commento