giovedì 26 giugno 2014

Nu-mi calca pe inima!


De ce imi spui ca nu ofer prea mult, fara sa te gandesti ca nu primesc nimic?
De ce incerci sa ma faci geloasa,speri ca voi realiza cat te iubesc? Nu ,dragule, asta stiu deja,realizez doar ca tu ma iubesti mai putin!
De ce nu-mi spui ca ma iubesti,crezi ca mi-o iau in cap?Nu,dar de cand n-ai mai spus-o,am uitat  ce simti!
De ce nu ma complimentezi,crezi ca stiu ca ma placi,pentru ca "m-ai luat"?Nu,nu stiu,pentru ca atunci eram copila,acum sunt femeie,cum arata femeia ta azi?
De ce nu ma mai saruti,de ce nu-mi mai zambesti,de ce nu ma lauzi,de ce nu ma mangai,de ce ne-am plafonat,de ce-am imbatranit prematur,de ce nu te ma bucura surprizele mele,de ce nu te surprind..sunt atat de previzibila?
De ce ma strigi pe nume,unde-a disparut "iubita",de ce nu ma asculti,de ce nu-mi vorbesti,cum ne-am racit,si de ce?
De ce mai suntem un cuplu,de ce nu ne despartim ,de ce nu facem alti oameni fericiti,de ce nu le dam iubirea pe care noi doi am uitat sa ne-o-mpartasim?
Cine ne-a luat sarutul de "Noapte buna!" si pupicul  de "Buna dimineata!",cine ti-a pus perna in brate in locul meu,si cine te-ntoarce cu spatele?
De ce-mi spui ca te sufoc cand te alint prea mult si ca te-ndepartez cand as vrea sa ma alinti tu?
Fii din nou tu,iubeste-ma cum o faceai,alinta-ma cum imi placea,gandul meu e mereu la tine.
Iubire,nu-mi calca pe inima!

Nessun commento:

Posta un commento