martedì 29 aprile 2014

Ne certam sau ma certi?

Cat mi-as dori ca cearta sa fie o chestie "amiabila" ,sa cadem de comun acord ca trebuie sa ne certam,sa ne cronometram replicile,sa ne masuram decibelii...sa fie ceva egal. Vreau un drept la replica!!!                                                                                                                        
    Nu inteleg de ce imi spui :"Explica-mi!" fara sa faci o pauza ,sa ma asculti. Nu ma intreba de ce rad,e un ras nervos,nu inteleg cum poti avea un debit verbal mai mare ca al fluviului Amazon, te transformi intr-o combinatie de mim isteric si Radio Romania Actualitati.                   "Lasa c- am vazut eu" nu e un argument, si nici nu-i adevarat ca daca tac iti dau dreptate,pur si simplu nu ma lasi sa vorbesc,nu ma asculti,si nu te asculti nici pe tine,pentru ca daca ai face-o ti-ai da seama ca gresesti. Arunci cu vorbe si te justifici zacand ca au fost spuse la nervi,si e obligatia mea sa te iert (la nervi= un fel de betie fara alcool),  s-ar putea ca la un moment dat,tot la nervi sa ma descotorosesc de tine.Atunci poate-ti vei aminti tot ce-ai spus,si vei incerca sa intelegi de ce s-a terminat,si-ti va fi greu,fiindca noi nu ne-am certat niciodata,doar tu m-ai certat.

Nessun commento:

Posta un commento