mercoledì 30 aprile 2014

Unii ar spune mijloc,eu as spune inceput

  Se "plangea" (marele) Radu F. pe blog ca nimeni nu scrie despre "relatia la mijloc". Trag aer in piept,fac doua flotari,si incep:
  Eu il iubesc pe al meu,nu de acum,ci de mult ,sa tot fie vreo 5 ani si as vorbi despre mijlocul relatiei nostre daca n-as spera ca e doar inceputul. 
 Da ma,il iubesc ca nu-i ca mine (eu munteanca-el moldovean),il iubesc cand pune vegeta-n clatite,il ador cand  imi zice "Ti iubiesc" si l-as manca pe paine cand gateste pentru mine.
  Nu e perfect,dar e al meu si ma iubeste,stiu asta pentru ca imi spune , pentru ca-mi arata,pentru ca dimineata in ochii lui ma vad cea mai frumoasa,pentru ca ma calmeaza cand sunt isterica si ma trezeste cand sunt suparata,pentru ca nu-mi cere sa ma schimb,si ma vrea asa cum sunt...eu porumbita lui nebuna,el columbofilul meu preferat . Iaca:))

Nessun commento:

Posta un commento