mercoledì 30 aprile 2014

Nu, multumesc!Sunt la dieta.

  Da-i Doamne blondei mintea cea de pe urma...
Spunea cineva :" Cel mai usor e sa te lasi de fumat,eu m-am lasat de o mie de ori" si cu mancarea e la fel..
    Am salivat  ca un caine de un milion de ori la o cupa de inghetata sau la o patratica de ciocolata, am vazut ingeri zburand imprejurul unui platou  cu cup-cake-uri,si am auzit-o pe Celine Dion cantandu-le " My  heart will go on",dar am fost puternica,am spus "Nu!".. pana am ajuns acasa si-am dat iama in frigider...
  E oficial!Sunt o gurmanda..dar nu e vina mea ca sunt o diva in bucatarie( altii au zis ca sunt extraordinara,colosala insa nu va spun ca nu vreau sa ma laud:))).
   Am incercat orice: diete,foame,ceaiuri,pastile,draci ... am trecut prin focurile iadului. Am apelat pana si la reteta traditionala,sport plus dieta,am mancat atata salata incat am capatat o nuanta verde,incepusem sa cred ca o sa ma hranesc prin fotosinteza, dar m-am intors mereu la vechea mea dragoste: dulcele. Asadar inchin pentru voi un pahar de  Cola fara zahar...sunt la dieta:*

Nessun commento:

Posta un commento