mercoledì 7 maggio 2014

Ce cred eu despre ea...

Cred ca a cazut in aceeasi plasa ca si mine.
Cred ca a crezut in el,cred ca s-a indragostit,cred ca a ajuns sa-i adore zambetul frumos inainte sa-i vada sufletul negru.
Nu e vina ei,poate nu a vrut decat sa iubeasca si poate l-a iubit.Poate candva a fost in situatia mea ,iar cand un idiot i-a distrus fericirea si-a promis ca v-a calca pe cadavre pentru a o recupera.
Nu-i port pica,nu o judec si oricat mi-as dori nu o pot uri.Nu e vina ei,poate doar, a fost la locul potrivit in momentul potrivit,daca nu era ea, era alta.Nici pe ea n-as fi urat-o.
Nu e vina lor,nu pe ele le-am iubit,nu ele mi-au promis ca nu va vor rani,nu ele au plans in ploaie jurandu-mi iubire,nu ele m-au tradat...el.
Mi-a luat mult timp sa inteleg ca nu era nici macar vina mea,eu am oferit totul , m-am lasat vrajita, l-am adorat,eu l-am pus pe piedestal el m-a pus pe fuga.
Ce cred despre el? Cred ca e nefericit,cred ca regreta,cred ca roata se va intoarce si va deveni din vanator, vanat,cred ca sufera si acum si mai cred ca e victima propriilor sale tradari.

Nessun commento:

Posta un commento