lunedì 5 maggio 2014

Ma vrei,dar nu prea

  Daca tu nu ma vrei,eu te iau!
Nu inteleg de ce nu ma cere odata,stiu ca ma iubeste pentru ca mi-a dat like la o poza cu catelul si mi-a zambit cand m-a salutat. E clar ca suntem facuti unul pentru altul,dar el nu stie,asa ca am preluat conducerea.
  Am incercat toate metodele posibile,ultima speranta,internetul . E clar ca metodele descrise au rezultat garantat,altfel nu le-ar posta,deci le-am pus in aplicare. Cucereste-l in 3 pasi simpli.
 Pasul 1: Fii frumoasa!
Mi-am pus un tub de fixativ in par,doua truse de machiaj pe fata,tocuri de 15,rochie scurta decoltata,dar n-am reusit decat sa primesc o oferta de munca,la nu stiu ce petrecere de copii,aveau nevoie de clovn.
  Pasul 2: Atrage-i atentia! Oriunde-l vedeam incepeam sa rad tare,sa dau din gura ca o isterica. Odata am ragait,altadata m-am urcat pe o masa si-am dansat "Macarena". Am primit atata atentie incat a trebuit sa-mi spal de doua ori hainele pentru a scoate urmele de rosii.
  Pasul 3: Arata-i ca esti inteligenta,asta-l va cuceri!Am invatat o saptamana, mai ceva ca pentru bac ,am citit despre orice,de la imperecherea gandacilor de Colorado pana la principiile fizicii cuantice.Ne-am intalnit in sfarsit si am inceput sa le povestesc tuturor despre istoria indienilor,teorii ale conspiratiei si alte lucruri interesante. Nu stiu de ce ,dar de atunci prietenii mei nu mai ies in oras,probabil nu le-a placut mancarea.
  Ideea e ca nu am reusit sa-l cuceresc,asa ca-l las in pace. Maine merge la o petrecere...sa vad cu ce ma-mbrac.

Nessun commento:

Posta un commento