lunedì 5 maggio 2014

Nu stiu ce e nepasarea,dar eu merg sa-mi fac o cafea

 Bai nene,unii sunt atat de nepasatori incat ma intreb daca mai sunt in viata. Indiferent daca vine apocalipsa,daca se scufunda Pamantul,daca ne ataca un grup de zombie,ei vor spune calm: "Ce-mi pasa?"
  Cel mai grav e cand vrei sa le povestesti ceva,daca e de rau,parca mai casca urechea,daca e de bine...Noapte buna!
 Traiesc  in globuletul lor de sticla,si mai arunca din cand in cand cate-un ochi pe afara,nu ca i-ar interesa ce se intampla,ci doar asa...sa vada cum e vremea.
  Voi nu vedeti cate se intampla in lumea asta,numai nenorociri,accidente,jafuri,esueaza balene,se-neaca delfinii,se muta fotbalul de  pe stadion in penitenciar.
 Cum puteti sta cu mana in san??? 
  Asa ceva nu tolerez!
  Faceti ceva!
  Eu ma duc sa-mi pun o cafea!

Nessun commento:

Posta un commento