sabato 3 maggio 2014

Daca viata-i o tarfa ca ne-o trage tuturor,a mea-i ninfomana

"Norocul ti-l faci cu mana ta"..Tare neindemanatica tre' sa fiu daca nu am reusit sa-mi fac decat ghinion. C-o fi soarta,karma,universul,nu stiu,dar e ceva care ma impiedica sa-mi fie bine( refuz sa cred ca nu ma duce capul). 
  De fiecare data cand mi-a fost bine s-a-ntamplat o "extorsiune" si am cazut,de fiecare data cand mi-a fost greu...am mai primit un sut in fund. Am luat in considerare proverbul si-am inceput sa calc in fiecare noroc din strada,c-o fi de caine,c-o fi de om,eu l-am calcat,ba chiar am mai zis si-un "Doamne-ajuta"...si nimic.
  Daca nu mi-am dat eu cu stangul in dreptul,au facut-o altii,am fost pusa la zid mai ceva ca un poster cu Fuego,mi s-au pus in spate toate faptele bunicilor si strabunicilor mei de la maimuta-n-coa. 
     Vorba cantecului : "viata e o doamna cu moravuri usoare" si totusi de ce nu-si ia plata,ca apoi sa ne ofere placeri absolute?Cineva sa anunte OPC ul,aceasta tipa ne trage-n piept!!!Raportul calitate-pret lasa de dorit.
 Cum nici saptamana asta n-am castigat la loto,imi iau labuta de iepuras si ies afara,poate ma confunda vreun porumbel cu o statuie si ma..."noroceste" un pic.

Nessun commento:

Posta un commento