martedì 6 maggio 2014

Gelozia,bat-o vina!

  Cica o femeie geloasa investigheaza mai bine decat F.B.I-ul, eu am atins pragul asta la 16 ani,acum sunt Blond, James Blond.
  Daca n-am trai intr-o societate care impune reguli,m-as purta ca o descreierata si le-as scoate ochii tuturor celor care-l privesc .I-as pune afis cu "proprietate privata" si ochelari de cal plus o zgarda mica,subtire,de bun gust...
  Gelozia e ca herpesul,nu trece niciodata,doar se amelioreaza si oricat fond de ten ai pune,tot se vede.
  Cand se apropie  vreo gagica mi se declanseaza starea se alerta: imi musc buzele, scrancesc din masele si-ncordez pumnii,ba mai si marai un pic. As lua-o la tranta pe tupeista dar constiinta imi spune printre dinti: "Stapaneste-te naluco!".
  Nu stiu daca e prea multa dragoste sau extra orgoliu,dar ce-i al meu e pus de-o-parte,iar daca tii la mainile tale,baga-ti-le in buzunar.
  Nu sunt egoista,dar cum am mai spus,sunt gurmanda si n-as imparti o prajutura cu nimeni, iar prajiturica asta-i a mea!
  Barbatilor li se pare exagerat insa femeile stiu: daca vrei cearta ia-te de parul meu,daca vrei bataie,ia-te de iubit!

  

 

Nessun commento:

Posta un commento